playstation 4 çekilişi

Çekilişle Playstation 4 Veriyoruz!

Tech Kafa 24 May 2015 Duyuru  0
facebook müşteri hizmetleri
teknoloji hattı
Çekilişle Playstation 4 Veriyoruz!
4.67 - 3 OY

Patron çıldırdı! Çekiliş ile bir kişi Playstation 4 ve onlarca hediye veriyoruz. Tech Kafa olarak kısa sürede güzel bir kitleye sahip olduk. Büyümemizin devam ettiği şu günlerde yoğun istek üzerine güzel bir çekiliş ile karşınızdayız. Klasik çekilişlerimizle aynı şekilde olacak Playstation 4 çekilişi için yapmanız gerekenler, diğer hediyelerimiz ve açıklanma tarihi ile ilgili tüm bilgiler aşağıda yer almaktadır. Herkese başarılar dileriz.

ÇEKİLİŞ KATILIM KURALLARI

* Çekilişe katılmak için gönderiyi herkese açık bir şekilde paylaşmanız gerekmektedir. Herkese açık olarak paylaşamıyorsanız bu çekilişe katılamazsınız.

* Sorularınızı Facebook’ta içeriklerin altına sormak yerine bu yazının hemen altında bulunan yorum kısmından sorarsanız en kısa sürede cevaplarız.

* Çekiliş başlangıç tarihi 24 Mayıs, açıklanma tarihi 14 Haziran 2015‘dir.

NASIL KATILIRIM?

Çekilişe katılmak için yapmanız gerekenler şu şekilde:

1. Aşağıda verdiğimiz Facebook, Twitter ve Youtube hesaplarımızı takip edin. Eğer aşağıdaki hesaplarımızı göremiyorsanız Facebook sayfamıza buradan, Twitter hesabımıza buradan, Youtube kanalımıza da buradan ulaşabilirsiniz.

* Sadece Facebook’u beğenip paylaşanlar 1, youtube ve twitter hesaplarımızı da takip edenler 3 çekiliş hakkına sahip olacaktır.

2. Facebook’ta paylaştığımız şu görseli beğenip herkese açık şekilde paylaşın. Herkese açık olarak paylaşamıyorsanız bu çekilişe katılamazsınız.

3. Çekilişe katılmak isteyeceğini düşündüğünüz 3 arkadaşınızı Facebook içeriğimizin altına etiketleyin. Facebook içeriğimize buradan ulaşabilirsiniz.

4. Aşağıda bulunan formu doldurmayı unutmayın.

PATRONDAN BONUS ( +2 Çekiliş Hakkı )

Mail adresi ile kişisel bloguma abone olanlara 2 çekiliş hakkı da benden. Aşağıya mail adresinizi girip abone ol butonuna basarak işlemleri yapın.

Mailinize gelen aktivasyonu yapmayı unutmayın!

*Mail adresinin sizin adınıza olması yeterlidir. Tekrar formu göndermenize gerek yoktur. İsim olarak listeleniyor direk.



Soyadın


ÖDÜLLER NELER?

1 Kişiye Sony Playstation 4 / 500 GB 10 Kişiye 25 TL Steam Cüzdan Kodu 10 Kişiye 1780 RP Kodu 5 Kişiye Tech Kafa Bardağı

DOLDURMANIZ GEREKEN FORM

BU ÇEKİLİŞ SONA ERMİŞTİR.

teknoloji hattı
Etiketler:,

Tech Kafa {Tech Kafa}

Müşteri hizmetleri / Destek hattı
Sony Playstation 4 İle Rekor Seviyelerde Geziyor.
Londra’da GATEway Sürücüsüz Otobüs Testlerine Başladı
Teknoloji Markaları Ve Finansal Değerleri
En Popüler 5 Cardboard (VR) Oyunları Hakkında Bilgiler

“Çekilişle Playstation 4 Veriyoruz!” üzerine 204 yorum

  1. mehmet dedi ki:

    twitter ve youtube hesabım yok sadece facebook dan takip etsem oluyomu ?

    1. Oğuz Veli Yavaş dedi ki:

      Yalnızca Facebook’tan beğenip paylaşanlar 1, diğer kanallarımızı da takip edenler 3 çekiliş hakkına sahip olacaktır.

  2. mehmet dedi ki:

    twitter ve youtube hesabım yok sadece facebook dan takip etsem oluyomu ?

    1. Tech Kafa dedi ki:

      Yalnızca Facebook’tan beğenip paylaşanlar 1, diğer kanallarımızı da takip edenler 3 çekiliş hakkına sahip olacaktır.

  3. Mahmud Enes Arslan dedi ki:

    14 haziran lys sinavi icin bir odul mu olacak acaba. Patron Ogrencilerin Derdinden Anliyoooo

  4. Mahmud Enes Arslan dedi ki:

    14 haziran lys sinavi icin bir odul mu olacak acaba. Patron Ogrencilerin Derdinden Anliyoooo

  5. Anıl Cefakar dedi ki:

    abi herkese açık bi şekilde paylaşamıyorum herkese açık butonu gelmiyo kapak fotoğrafı olarak yapsam olurmu

    1. Erkan Fatih Kaplan dedi ki:

      aynen bendede oluyor yardımcı olursanız sevinirim arkadaşlar var yakın arkadaşlar falan var ama herkese açık yok

    2. Oğuz Veli Yavaş dedi ki:

      Herkese açık paylaşamıyorsanız paylaşımlarınızı göremiyoruz maalesef.

  6. Anıl Cefakar dedi ki:

    abi herkese açık bi şekilde paylaşamıyorum herkese açık butonu gelmiyo kapak fotoğrafı olarak yapsam olurmu

    1. Erkan Fatih Kaplan dedi ki:

      aynen bendede oluyor yardımcı olursanız sevinirim arkadaşlar var yakın arkadaşlar falan var ama herkese açık yok

    2. Tech Kafa dedi ki:

      Herkese açık paylaşamıyorsanız paylaşımlarınızı göremiyoruz maalesef.

  7. Kaan dedi ki:

    abi youtube kanalımızın linkini atsak olurmu ?

    1. Oğuz Veli Yavaş dedi ki:

      Olur tabi ki

  8. Kaan dedi ki:

    abi youtube kanalımızın linkini atsak olurmu ?

  9. berzan dedi ki:

    Allah izin verirse karne hediyesi olacak

  10. berzan dedi ki:

    Allah izin verirse karne hediyesi olacak

  11. Daygamias dedi ki:

    prntscr.com/78t50b
    @ kaanerbakan:disqus ‘ın dediği gibi formda mı problem oluştu yoksa kayıt olduk formun yapısımı böyle yardımcı olabilirmisiniz

    1. kerem malkoç dedi ki:

      göndere bastım ama bi hareket olmadı yeniledim yok oldu yoksa herşeyi yaptım

      1. Tech Kafa dedi ki:

        Düzenlemeyi yaptık tekrar deneyebilirsiniz.

  12. Kaan Erbakan dedi ki:

    Merhaba ben formu doldurup göndere bastım hiçbir şey olmadı sayfayı yenileyince de form yok oldu gelmiyor acaba formu Kaan ERBAKAN adı ile gönderip göndermediğime bakabilir misiniz ???

    1. kerem malkoç dedi ki:

      aynn bnde de oldu nasıl katılıcaz acaba ???

    2. Oğuz Veli Yavaş dedi ki:

      Sayfayı yenileyip tekrar gönderebilirsiniz

  13. Kaan Erbakan dedi ki:

    Merhaba ben formu doldurup göndere bastım hiçbir şey olmadı sayfayı yenileyince de form yok oldu gelmiyor acaba formu Kaan ERBAKAN adı ile gönderip göndermediğime bakabilir misiniz ???

    1. kerem malkoç dedi ki:

      aynn bnde de oldu nasıl katılıcaz acaba ???

    2. Tech Kafa dedi ki:

      Sayfayı yenileyip tekrar gönderebilirsiniz

  14. Daygamias dedi ki:

    prntscr.com/78t50b
    @ kaanerbakan:disqus ‘ın dediği gibi formda mı problem oluştu yoksa kayıt olduk formun yapısımı böyle yardımcı olabilirmisiniz

    1. kerem malkoç dedi ki:

      göndere bastım ama bi hareket olmadı yeniledim yok oldu yoksa herşeyi yaptım

      1. Oğuz Veli Yavaş dedi ki:

        Düzenlemeyi yaptık tekrar deneyebilirsiniz.

  15. Yusuf Ege Özmen dedi ki:

    form yok yardım edin 🙁

    1. Oğuz Veli Yavaş dedi ki:

      Düzelttik.

  16. Yusuf Ege Özmen dedi ki:

    form yok yardım edin. boşluk var beyaz sadece 🙁

  17. çağatay dedi ki:

    bende form çıkmadı neden? form yeri bomboş

    1. Oğuz Veli Yavaş dedi ki:

      Şu anda sorunsuz bir şekilde gözükmektedir.

      1. Bilal dedi ki:

        abi youtube adım yerine kanal linkini koydum olurmu?

  18. çağatay dedi ki:

    bende form çıkmadı neden? form yeri bomboş

    1. Tech Kafa dedi ki:

      Şu anda sorunsuz bir şekilde gözükmektedir.

      1. Bilal dedi ki:

        abi youtube adım yerine kanal linkini koydum olurmu?

  19. Alperen Karaçam dedi ki:

    heyy form yok

    1. Oğuz Veli Yavaş dedi ki:

      Düzeltildi tekrar bakınız

  20. Alperen Karaçam dedi ki:

    heyy form yok

    1. Tech Kafa dedi ki:

      Düzeltildi tekrar bakınız

  21. umut dedi ki:

    form yok 🙁

    1. Oğuz Veli Yavaş dedi ki:

      Eklenmiştir kontrol edebilirsiniz.

  22. umut dedi ki:

    form yok 🙁

    1. Tech Kafa dedi ki:

      Eklenmiştir kontrol edebilirsiniz.

  23. Emre Akgöl dedi ki:

    form yok docs dan form linkini paylaşır mısınız?

    1. Oğuz Veli Yavaş dedi ki:

      Tekrar ekledik.

  24. Emre Akgöl dedi ki:

    form yok docs dan form linkini paylaşır mısınız?

    1. Tech Kafa dedi ki:

      Tekrar ekledik.

  25. Uğur Dallı dedi ki:

    Kimsede Form Doldurma Yeri yok Nasıl OLucak bembeyaz gözüküyor yardımm

    1. Oğuz Veli Yavaş dedi ki:

      Tekrar eklenmiştir.

  26. Uğur Dallı dedi ki:

    Kimsede Form Doldurma Yeri yok Nasıl OLucak bembeyaz gözüküyor yardımm

    1. Tech Kafa dedi ki:

      Tekrar eklenmiştir.

  27. Ahmet Onur Tümer dedi ki:

    Form yok nasıl katılcaz dediklerinizi yaptım
    https://www.facebook.com/tumer7106
    Burda paylaştım

    1. Oğuz Veli Yavaş dedi ki:

      Formu tekrar ekledik.

  28. Ahmet Onur Tümer dedi ki:

    Form yok nasıl katılcaz dediklerinizi yaptım
    https://www.facebook.com/tumer7106
    Burda paylaştım

    1. Tech Kafa dedi ki:

      Formu tekrar ekledik.

  29. Taner Kurun dedi ki:

    aşağıda bulunan formu demişsiniz de form falan yok 😀

    1. Oğuz Veli Yavaş dedi ki:

      Düzenlemeyi yaptık. Tekrar bakabilirsiniz.

  30. Taner Kurun dedi ki:

    aşağıda bulunan formu demişsiniz de form falan yok 😀

    1. Tech Kafa dedi ki:

      Düzenlemeyi yaptık. Tekrar bakabilirsiniz.

  31. kaan çuvallı dedi ki:

    Form yok

    1. Oğuz Veli Yavaş dedi ki:

      Düzeltildi

  32. kaan çuvallı dedi ki:

    Form yok

  33. Emirhan dedi ki:

    abi şu forma 1 el atın

    1. Oğuz Veli Yavaş dedi ki:

      Forum düzeltildi. Sayfayı yenileyip tekrar deneyiniz.

  34. Emirhan dedi ki:

    abi şu forma 1 el atın

    1. Tech Kafa dedi ki:

      Forum düzeltildi. Sayfayı yenileyip tekrar deneyiniz.

  35. Emincan Akyuz dedi ki:

    forum cıkmıyo Techkafa ilglilirmiisinz lütfen Yaksanlar.

    1. Oğuz Veli Yavaş dedi ki:

      Forum düzeltildi. CTRL + F5 yapıp tekrar deneyebilirsiniz.

  36. Emincan Akyuz dedi ki:

    forum cıkmıyo Techkafa ilglilirmiisinz lütfen Yaksanlar.

    1. Tech Kafa dedi ki:

      Forum düzeltildi. CTRL + F5 yapıp tekrar deneyebilirsiniz.

  37. Oğuz Veli Yavaş dedi ki:

    Düzelttik. Tekrar doldurabilirsiniz.

  38. Tech Kafa dedi ki:

    Düzelttik. Tekrar doldurabilirsiniz.

  39. Emircan Mert dedi ki:

    herkese açık yapamıyorum ne yapıcam?

    1. Oğuz Veli Yavaş dedi ki:

      Herkese açık olarak paylaşamıyorsanız Twitter’da paylaşabilirsiniz.

      1. Emircan Mert dedi ki:

        paylaştım yardımınız için teşekkür ederim

  40. Emircan Mert dedi ki:

    herkese açık yapamıyorum ne yapıcam?

    1. Tech Kafa dedi ki:

      Herkese açık olarak paylaşamıyorsanız Twitter’da paylaşabilirsiniz.

      1. Emircan Mert dedi ki:

        paylaştım yardımınız için teşekkür ederim

  41. mert dedi ki:

    merttuncr adıyla tüm bilgiler doğrulandı. formdan yollandı. mail ile rss abone olundu. merttuncr@gmail.com

    1. Oğuz Veli Yavaş dedi ki:

      Hayırlı olsun, bol şanslar.

  42. mert dedi ki:

    merttuncr adıyla tüm bilgiler doğrulandı. formdan yollandı. mail ile rss abone olundu. merttuncr@gmail.com

    1. Tech Kafa dedi ki:

      Hayırlı olsun, bol şanslar.

  43. Metehan Sağlam dedi ki:

    bana çıksın…

  44. Metehan Sağlam dedi ki:

    bana çıksın…

  45. HayRullah dedi ki:

    Sürekli forma yeni abonelikler ekliyosunuz ben onceden cekilişe katıldım bidaha mı çekilişe katılacam

    1. Oğuz Veli Yavaş dedi ki:

      Forma yeni abonelik vs eklenmemiştir. Ekstra kişisel blogumu takip edenlere iki kere daha çekiliş hakkı vermeye karar verdik sadece. Formda bir değişiklik yok 😉

  46. HayRullah dedi ki:

    Sürekli forma yeni abonelikler ekliyosunuz ben onceden cekilişe katıldım bidaha mı çekilişe katılacam

    1. Tech Kafa dedi ki:

      Forma yeni abonelik vs eklenmemiştir. Ekstra kişisel blogumu takip edenlere iki kere daha çekiliş hakkı vermeye karar verdik sadece. Formda bir değişiklik yok 😉

  47. Burak Dündar dedi ki:

    Mail İle RSS Abone Oldum fakat aşağıdaki formda mail yerine telefon numarası yazdım ne olacak şimdi sürekli değiştiriyorsunuz konuyu birdaha gönderenler çekilişten men edilecek ?

    1. Tech Kafa dedi ki:

      Yapılan bir değişiklik yok, ekstra eklenen 2 çekiliş hakkı kazanma var. Rss ile abone olduysan mail adresin ile tekrar gönderebilirsin.

  48. Burak Dündar dedi ki:

    Mail İle RSS Abone Oldum fakat aşağıdaki formda mail yerine telefon numarası yazdım ne olacak şimdi sürekli değiştiriyorsunuz konuyu birdaha gönderenler çekilişten men edilecek ?

    1. Oğuz Veli Yavaş dedi ki:

      Yapılan bir değişiklik yok, ekstra eklenen 2 çekiliş hakkı kazanma var. Rss ile abone olduysan mail adresin ile tekrar gönderebilirsin.

  49. Asosyal Genc dedi ki:

    Hepsini tammaladım 5 tane çekiliş hakkım oldu sanırım öyle değil mi?

  50. Asosyal Genc dedi ki:

    Hepsini tammaladım 5 tane çekiliş hakkım oldu sanırım öyle değil mi?

    1. Oğuz Veli Yavaş dedi ki:

      Evet 😉

  51. Fatih Uysal dedi ki:

    ben katılım formuna telefon numaramı verdim kişisel bloguna mail adresi verdim sıkıntı olurmu?

    1. Oğuz Veli Yavaş dedi ki:

      Mail adresin senin adınaysa sorun olmaz. İsim olarak çıkıyor direk zaten.

  52. Fatih Uysal dedi ki:

    ben katılım formuna telefon numaramı verdim kişisel bloguna mail adresi verdim sıkıntı olurmu?

    1. Tech Kafa dedi ki:

      Mail adresin senin adınaysa sorun olmaz. İsim olarak çıkıyor direk zaten.

  53. şafak istekli dedi ki:

    nezaman açıklanıcak

    1. Onur Köse dedi ki:

      Açıklanma tarihi 14 Haziran 2015‘dir.

  54. şafak istekli dedi ki:

    nezaman açıklanıcak

    1. Onur Köse dedi ki:

      Açıklanma tarihi 14 Haziran 2015‘dir.

  55. Osman dedi ki:

    tech bey ben numaramla katıldım nasıl yapıcam abone olmayı

    1. Oğuz Veli Yavaş dedi ki:

      Mail adresiniz ile abone olabilirsiniz direk hiç sorun değil. Tekrar forum doldurmanıza gerek yok. Mail sizin adınıza kayıtlıysa isim olarak çıkacaktır zaten.

  56. Osman dedi ki:

    tech bey ben numaramla katıldım nasıl yapıcam abone olmayı

    1. Tech Kafa dedi ki:

      Mail adresiniz ile abone olabilirsiniz direk hiç sorun değil. Tekrar forum doldurmanıza gerek yok. Mail sizin adınıza kayıtlıysa isim olarak çıkacaktır zaten.

  57. umut kendüz dedi ki:

    facebook gönderisinin altına 3 kişiyi etiketlemesem olmaz mı

    1. Oğuz Veli Yavaş dedi ki:

      Etiketleyen arkadaşlara haksızlık olmaması için eklemeniz gerekiyor maalesef.

      1. umut kendüz dedi ki:

        akraba eklesek olurmu illa arkadaş mı olacak 🙂

  58. umut kendüz dedi ki:

    facebook gönderisinin altına 3 kişiyi etiketlemesem olmaz mı

    1. Tech Kafa dedi ki:

      Etiketleyen arkadaşlara haksızlık olmaması için eklemeniz gerekiyor maalesef.

      1. umut kendüz dedi ki:

        akraba eklesek olurmu illa arkadaş mı olacak 🙂

  59. fatih dedi ki:

    Keske biraz daha erken olsa .d 14 haziran okul kapandiktab sonra daha .d sabirsizlaniyok

    1. Oğuz Veli Yavaş dedi ki:

      Biz bile sabırsızlanıyoruz. Samimi olmak gerekirse bizim için büyük bir hediye oldu bu. Süreyi o yüzden biraz uzun tuttuk. 😉

  60. fatih dedi ki:

    Keske biraz daha erken olsa .d 14 haziran okul kapandiktab sonra daha .d sabirsizlaniyok

    1. Tech Kafa dedi ki:

      Biz bile sabırsızlanıyoruz. Samimi olmak gerekirse bizim için büyük bir hediye oldu bu. Süreyi o yüzden biraz uzun tuttuk. 😉

  61. Kiriko dedi ki:

    Abi twiiter kullanıncı adını yazmayı unuttum ne yapabilirim

    1. Oğuz Veli Yavaş dedi ki:

      Tekrar gönderebilirsin formu. Tam dolu olanı kabul ederiz.

  62. Kiriko dedi ki:

    Abi twiiter kullanıncı adını yazmayı unuttum ne yapabilirim

    1. Tech Kafa dedi ki:

      Tekrar gönderebilirsin formu. Tam dolu olanı kabul ederiz.

  63. Fatih Öğünlü dedi ki:

    Merhaba Tech Kafa veya Oğuz abi Playstation 4 çekilişi için gereken her şeyi yaptım kişisel Bloğa’da abone oldum benim çok istediğim şeylerden birisi olan PS 4 için her şeyi yaparım yeterki benim olsun saygılarımla kolay gelsin…

    1. Oğuz Veli Yavaş dedi ki:

      Teşekkürler Fatih. Bol şanslar 🙂

  64. Fatih Öğünlü dedi ki:

    Merhaba Tech Kafa veya Oğuz abi Playstation 4 çekilişi için gereken her şeyi yaptım kişisel Bloğa’da abone oldum benim çok istediğim şeylerden birisi olan PS 4 için her şeyi yaparım yeterki benim olsun saygılarımla kolay gelsin…

    1. Tech Kafa dedi ki:

      Teşekkürler Fatih. Bol şanslar 🙂

  65. Enver dedi ki:

    3 arkadaş etiketlemezsek sorun olurmu

    1. Oğuz Veli Yavaş dedi ki:

      Diğer arkadaşlara haksız olur. Etiketlerseniz seviniriz 😉

  66. Enver dedi ki:

    3 arkadaş etiketlemezsek sorun olurmu

    1. Tech Kafa dedi ki:

      Diğer arkadaşlara haksız olur. Etiketlerseniz seviniriz 😉

  67. Enes Gündoğdu dedi ki:

    Beklemedeyiz bakalım:)

  68. Enes Gündoğdu dedi ki:

    Beklemedeyiz bakalım:)

  69. Ömer Faruk dedi ki:

    Merhaba 3 arkadaşı etiketlemek şartmı yoksa istege baglımı ?

    1. Oğuz Veli Yavaş dedi ki:

      3 arkadaşınızı etiketlemek şart Ömer Faruk 😉

  70. Ömer Faruk dedi ki:

    Merhaba 3 arkadaşı etiketlemek şartmı yoksa istege baglımı ?

    1. Tech Kafa dedi ki:

      3 arkadaşınızı etiketlemek şart Ömer Faruk 😉

  71. kerem dedi ki:

    İNŞANLAH ALIRIM ABİ PS4 HADİ HADİ NASIL BEKLİCEM !!!

    abi bunu canlıyayında yapsan

  72. kerem dedi ki:

    İNŞANLAH ALIRIM ABİ PS4 HADİ HADİ NASIL BEKLİCEM !!!

    abi bunu canlıyayında yapsan

  73. Berk Bozkurt dedi ki:

    Merhaba Admin.Ben gönderiyi paylaştım fakat gönderi paylaşılırken herkese açık bölümü yok.Facebook ayarlarına da baktım,sorun yoktu.Arkadaşlar diye felen paylaşılıyor sadece.Seçeneklerde herkese açık bölümü yok.

  74. Berk Bozkurt dedi ki:

    Merhaba Admin.Ben gönderiyi paylaştım fakat gönderi paylaşılırken herkese açık bölümü yok.Facebook ayarlarına da baktım,sorun yoktu.Arkadaşlar diye felen paylaşılıyor sadece.Seçeneklerde herkese açık bölümü yok.

  75. yusuf dedi ki:

    ne zaman aciklanacak

    1. Oğuz Veli Yavaş dedi ki:

      Yukarıda da belirtildiği gibi 14 Haziran’da açıklanacak

  76. yusuf dedi ki:

    ne zaman aciklanacak

    1. Tech Kafa dedi ki:

      Yukarıda da belirtildiği gibi 14 Haziran’da açıklanacak

  77. Mesut Alacalı dedi ki:

    Blog’a abone oldum ama aktivasyon maili gelmedi

    1. Oğuz Veli Yavaş dedi ki:

      Tekrar abone olmayı ve spam mail kutunuzu kontrol etmeyi değerlendirin.

  78. Mesut Alacalı dedi ki:

    Blog’a abone oldum ama aktivasyon maili gelmedi

    1. Tech Kafa dedi ki:

      Tekrar abone olmayı ve spam mail kutunuzu kontrol etmeyi değerlendirin.

  79. uA'Erdem Engin dedi ki:

    twitter hesabım yok forumda yazmadım problem olurmu ?

  80. uA'Erdem Engin dedi ki:

    twitter hesabım yok forumda yazmadım problem olurmu ?

  81. kaan taha karataş dedi ki:

    abi çekiliş hakkı derken

    1. Oğuz Veli Yavaş dedi ki:

      İsmini listeye birkaç yere yazdırmak, yani kazanma şansını artırmak

  82. kaan taha karataş dedi ki:

    abi çekiliş hakkı derken

    1. Tech Kafa dedi ki:

      İsmini listeye birkaç yere yazdırmak, yani kazanma şansını artırmak

  83. Emir dedi ki:

    tech kafa paylaşırken arkadaşlar yazıyor yani herkeze açıkmı oluyor ?

    1. Oğuz Veli Yavaş dedi ki:

      Arkadaşlar değil, herkese açık seçeneği çıkması lazım orada.

      1. Emir dedi ki:

        abicim arıyorum yok işte öyle bir seçenek

  84. Emir dedi ki:

    tech kafa paylaşırken arkadaşlar yazıyor yani herkeze açıkmı oluyor ?

    1. Tech Kafa dedi ki:

      Arkadaşlar değil, herkese açık seçeneği çıkması lazım orada.

      1. Emir dedi ki:

        abicim arıyorum yok işte öyle bir seçenek

  85. Görkem Orhan dedi ki:

    Twitter ve youtube adreslerimi vermedim Olurmu

    1. Oğuz Veli Yavaş dedi ki:

      Olmaz maalesef Görkem

  86. Görkem Orhan dedi ki:

    Twitter ve youtube adreslerimi vermedim Olurmu

    1. Tech Kafa dedi ki:

      Olmaz maalesef Görkem

  87. Recep dedi ki:

    Oğuz Abi ben yeni abone oldum da,çekilişi yeni gördüm herşeyi uyguladım katılma tarihi 24 Mayıs olduğu için katılamıyor muyum ? yoksa açıklanma tarihine kadar katılım mümkün mü ?

  88. Recep dedi ki:

    Oğuz Abi ben yeni abone oldum da,çekilişi yeni gördüm herşeyi uyguladım katılma tarihi 24 Mayıs olduğu için katılamıyor muyum ? yoksa açıklanma tarihine kadar katılım mümkün mü ?

  89. Batın dedi ki:

    ben herkese açık paylaşamıyorum

    1. Batın dedi ki:

      tweetter dan paylaşıyımmı

      1. Batın dedi ki:

        acillllllllllllllllllll

  90. Batın dedi ki:

    ben herkese açık paylaşamıyorum

    1. Batın dedi ki:

      tweetter dan paylaşıyımmı

      1. Batın dedi ki:

        acillllllllllllllllllll

  91. Batın dedi ki:

    oğuz abi ben herkese açık paylaşamıyordum twitter den attım ama forma facebook profil limkini attım bişey olurmu

  92. Batın dedi ki:

    oğuz abi ben herkese açık paylaşamıyordum twitter den attım ama forma facebook profil limkini attım bişey olurmu

  93. erol dedi ki:

    kime çıkarsa hayırlısıyla kullansın

  94. erol dedi ki:

    kime çıkarsa hayırlısıyla kullansın

  95. Emir Boyraz dedi ki:

    abi paylaşırken herkeze açık butonu yok napayım ?

  96. Emir Boyraz dedi ki:

    abi paylaşırken herkeze açık butonu yok napayım ?

  97. Yalnız Adam dedi ki:

    oğuz abi ne zmn acıklancak sonuclar ?

  98. Yalnız Adam dedi ki:

    oğuz abi ne zmn acıklancak sonuclar ?

  99. Melih Öztürk dedi ki:

    sonuçlar ne zaman açıklayacaksınız

    1. Oğuz Veli Yavaş dedi ki:

      Saat 20:00’da açıklanacak Melih.

  100. Melih Öztürk dedi ki:

    sonuçlar ne zaman açıklayacaksınız

    1. Tech Kafa dedi ki:

      Saat 20:00’da açıklanacak Melih.

  101. Ali Uçar dedi ki:

    ABİ benim profilimde herkez açık diye bi seçenek yoktu bende arkadaşlarımın arkadaşlarını seçtim sorun olur mu facebook.com/anonymous6134

  102. Ali Haydar Metin dedi ki:

    abi saat kaç gibi açıklanıcak ??

    1. Oğuz Veli Yavaş dedi ki:

      Saat 20:00’da açıklanacak Ali Haydar.

  103. Ali Haydar Metin dedi ki:

    abi saat kaç gibi açıklanıcak ??

    1. Tech Kafa dedi ki:

      Saat 20:00’da açıklanacak Ali Haydar.

  104. Ali Uçar dedi ki:

    ABİ benim profilimde herkez açık diye bi seçenek yoktu bende arkadaşlarımın arkadaşlarını seçtim sorun olur mu facebook.com/anonymous6134

  105. Kerim Oruç dedi ki:

    hocam çekiliş bugün kaç gibi belli olur

    1. Ali Uçar dedi ki:

      20:00 Açıklanacakmış

      1. Kerim Oruç dedi ki:

        eyv

  106. Kerim Oruç dedi ki:

    hocam çekiliş bugün kaç gibi belli olur

    1. Ali Uçar dedi ki:

      20:00 Açıklanacakmış

      1. Kerim Oruç dedi ki:

        eyv

  107. Ali Uçar dedi ki:

    Sa Beyler Burdan İşte Herkeze Açık Yapamadım Falan Diyenlere Sesleniyorum Eğer Facebooka Kaydolurken Yaşınız 18den küçükse herkeze açık paylaşamıyorsunuz facebook profilinzden hakkındaya girip İletişim Bilgileri ve Temel Bilgiler seçeneğine girererek doğum tarihinizi değiştirip sorunu çözebilirsiniz

  108. Ali Uçar dedi ki:

    Sa Beyler Burdan İşte Herkeze Açık Yapamadım Falan Diyenlere Sesleniyorum Eğer Facebooka Kaydolurken Yaşınız 18den küçükse herkeze açık paylaşamıyorsunuz facebook profilinzden hakkındaya girip İletişim Bilgileri ve Temel Bilgiler seçeneğine girererek doğum tarihinizi değiştirip sorunu çözebilirsiniz

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir