unnamed (2)

Clash of Clans PvP Serverlara Nasıl Girilir

14 Şub 2015 Akıllı Telefon  2
facebook müşteri hizmetleri
teknoloji hattı
Müşteri Hizmetleri. Yazıyı Beğendin mi?

Çıktığı günden beri hem IOS platformunda hem Android platformunda oldukça çok kullanıcısı olan ve de Google Play Store’da 7 aydır “En çok hasılat yapan” bölümünde 1. olarak yerini koruyan Clash of Clans gayet sade ve kolay oynanımıyla gayet popüler bir strateji oyunudur. Pek çok kişi resmi serverlardan memnun olsa da değişik tarzda modlar görmek isteyen oyuncular da mevcut. Bunu farkeden birkaç geliştiriciler PvP serverlar açmış ve kullanıma sunmuş. Bazı serverlar da sınırsız para/gem/iksir bulunurken bazı serverlarda da değişik turnuvalar, modlar hilesiz olarak bulunmakta.

Nasıl Yaparım?

1- Öncelikle PvP serverlara girmek için root erişimi olan Android bir cihazınızın olması lazım.

2- Buraya tıklayarak “CoC Private Switcher” adlı programı indirin.

3- Programı kurup açtıktan sonra gerekli izinleri verdiğinizden emin olun yoksa can sıkıcı hatalar verebiliyor.

4- Server listesinden herhangi bir serveri seçin.

5- Gelen pencerelerdeki “Yes” butonuna basarak serverin oyuna kurulumunu tamamlayın ve oyunu açıp eğlenin.

Not: Eğer resmi servera geri dönmek isterseniz CoC Private Switcher uygulamasında üstte bulunan Resmi server kurulumunu yapıp resmi servere geri dönebilirsiniz.

Önemli Not: Eğer resmi serverdaki hesabınızın kaybolmasını istemiyorsanız yukarıdaki işlemleri yapmadan önce resmi serverda iken Google+ hesabınızla oyuna bağlanın.

 

teknoloji hattı
Freedom Force Hile Kodları
Freedom Force Hile Kodları
fifa-2001-2002-hile-kodlari
FIFA 2001-2002 hile kodları
RAINBOW SIX - ROGUE SPEAR Oyun Hileleri
RAINBOW SIX – ROGUE SPEAR Oyun Hileleri
spider-man-2-enter-electro-hile-kodlari
Spider-Man 2 Enter: Electro Hile Kodları

“Clash of Clans PvP Serverlara Nasıl Girilir” üzerine 36 yorum

  1. dfgdfgdfg diyor ki:

    oyuna başladığımda 0 da başlatıyor sınırsız elmasım olmuyor ne yapmalıyım

  2. dfgdfgdfg diyor ki:

    oyuna başladığımda 0 da başlatıyor sınırsız elmasım olmuyor ne yapmalıyım

  3. Halil Kuşdemir diyor ki:

    ben bi arkadaşıma clash of clans hesabımı verdim ama çaldı oyuna giremiyorum 70 lweldim 1.5 yıl emek verdim köyü geliştirmek için. ben ne yapmalıyım?lütfen yardımcı olun hesabımı nasıl kurtarabilirim??

    1. Oğuz Veli Yavaş diyor ki:

      Halil Merhaba,

      Maalesef çalınan hesaplara karşı yapabileceğimiz bir şey yok.

      1. Oğuz Veli Yavaş diyor ki:

        Market hesabınla kurtarma adımlarını deneyebilirsin.

    2. ferhat diyor ki:

      valla onu bunu bilmem de 1.5 sene de anca 70 level mi olabildin

  4. Halil Kuşdemir diyor ki:

    ben bi arkadaşıma clash of clans hesabımı verdim ama çaldı oyuna giremiyorum 70 lweldim 1.5 yıl emek verdim köyü geliştirmek için. ben ne yapmalıyım?lütfen yardımcı olun hesabımı nasıl kurtarabilirim??

    1. Tech Kafa diyor ki:

      Halil Merhaba,

      Maalesef çalınan hesaplara karşı yapabileceğimiz bir şey yok.

      1. Tech Kafa diyor ki:

        Market hesabınla kurtarma adımlarını deneyebilirsin.

    2. ferhat diyor ki:

      valla onu bunu bilmem de 1.5 sene de anca 70 level mi olabildin

  5. emrah diyor ki:

    bluestackdan oluyor mu

  6. emrah diyor ki:

    bluestackdan oluyor mu

  7. Dogan diyor ki:

    Ya ben resmi sunucudaki hesabimi kaybettim nasil geri alabilirim bi yardim Allah aşkına

  8. Dogan diyor ki:

    Ya ben resmi sunucudaki hesabimi kaybettim nasil geri alabilirim bi yardim Allah aşkına

  9. Fatih Taşkın diyor ki:

    yav abi girilmiyor hesapların coguna bazılarına giriliyor ondada hile yok

  10. Fatih Taşkın diyor ki:

    yav abi girilmiyor hesapların coguna bazılarına giriliyor ondada hile yok

  11. Yiğit Can diyor ki:

    Eski hesabımi geri yükleyemiyorum yardimci olur musunuz lütfen? ??

  12. Yiğit Can diyor ki:

    Eski hesabımi geri yükleyemiyorum yardimci olur musunuz lütfen? ??

  13. Emir diyor ki:

    Abi root yok da beleş link varsa paylalır mısın ?

  14. Emir diyor ki:

    Abi root yok da beleş link varsa paylalır mısın ?

  15. Serhat diyor ki:

    kendi hesabima girmek için google playden bağlanti yapiyorum yine pvp köyü cıkıyor. iostan köyü tekrar bağlama şansımız varmı başka bir google play adresine de olur

  16. Serhat diyor ki:

    kendi hesabima girmek için google playden bağlanti yapiyorum yine pvp köyü cıkıyor. iostan köyü tekrar bağlama şansımız varmı başka bir google play adresine de olur

  17. baki diyor ki:

    eski sürüm kullanıyorsun diyor yeni sürüm denedim oda arama yapma izni istiyor

  18. baki diyor ki:

    eski sürüm kullanıyorsun diyor yeni sürüm denedim oda arama yapma izni istiyor

  19. mansur diyor ki:

    kardeşim olmuyor şöyle dior alert list is avaible or bad formatted plse try agin later

  20. mansur diyor ki:

    kardeşim olmuyor şöyle dior alert list is avaible or bad formatted plse try agin later

  21. mansur diyor ki:

    tamam kardeşim o hata gitti ama listede hiç bir şey yok

  22. mansur diyor ki:

    tamam kardeşim o hata gitti ama listede hiç bir şey yok

  23. Offffff diyor ki:

    Adminn tiliorum mega die bisi gelio acil cozum yap

  24. Offffff diyor ki:

    Adminn tiliorum mega die bisi gelio acil cozum yap

  25. mertyldzl diyor ki:

    Bluestack programimda oluyor ama kendi twlwfonumda normal clash aciliyor hilesiz olan blustack de kendi telefonumda rootlu

  26. mertyldzl diyor ki:

    Bluestack programimda oluyor ama kendi twlwfonumda normal clash aciliyor hilesiz olan blustack de kendi telefonumda rootlu

  27. rstblc diyor ki:

    bende yüklü root var ama hiç server çıkmıyo boş

  28. rstblc diyor ki:

    bende yüklü root var ama hiç server çıkmıyo boş

  29. EGemen diyor ki:

    mq bi root atamadım skcem böle pc yi

  30. EGemen diyor ki:

    mq bi root atamadım skcem böle pc yi

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir